Alla inlägg under oktober 2012

Av Zandra Lehning - 31 oktober 2012 21:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zandra Lehning - 31 oktober 2012 21:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zandra Lehning - 31 oktober 2012 18:25

Varit och lagat min gamla lagning som gick av för 4-5 månader sen!
Fick 4 bedövnings sprutor och ändå kände jag det..
När jag prata efteråt så läspade jag dom bara den..
Blick bedövningen 9.30
Och vid 14.00 börja bedövningen i tungan släppa...
Vid 16.00 så börja bedövningen släppa i mun, kinden och läppen.. Då började allt..
Blev genast super trött och fruktansvärt yr.. Kan inte gå om jag inte håller i mig för känns som jag ska trilla.. Eller så kryper jag..
Nu är bedövningen helt borta och detvärker i tanden. Fick tips på att ta en panodil så det gjorde jag vid 17.00 ca.. Och det hjälper inget.. Har fått ont i huvudet nu också , huvudet känns som sten..
Fortfarande fruktansvärt yr och sitter jag och slappnar V känns det som att hela munnen håller på att domna av..
Så här har jag aldrig haft det innan och jag tar alltid bedövning när jag ska laga eller ta handsken bara!
Men detta är hemskt.. Känns fruktansvärt obehagligt!!
Kan inte riktig nerskriva hur det känns men är lite rädd faktiskt :/
Och så är man själv med båda barnen det känns inte helt tryggt heller....
Ja vi får se hur detta slutar..

Någon annan som vet om detta är normalt eller själv har varit med om detta?????????

Av Zandra Lehning - 31 oktober 2012 08:08

Fick gå upp tidigt idag och gör vid Amanda som skulle vara utklädd på förskolan idag! Det va halloween tema (så klart)

Nu är barnen lämnade! Och jag sitter och har ont i magen som bara den... Snart tandläkaren!! Hur ska jag klara detta! Sjukt rädd. Ska laga en gamal lagning som har gått i sönder! Panik som bara den och skakar!
Ja vi får se hur det går...

På dagis fick dom inte ha mask på sig så då va det bara att måla ansiktet i en mask i stället ;) fröknarna tyckte Amanda va riktigt cool.. Dom skratta och tyckte jag hade verkligen lagt ner energi på det... Men är det halloween tema så får man föra det ju! Gör allt för mina barn :)
Så här såg min tös ut när jag lämna henne i morse :D

Av Zandra Lehning - 30 oktober 2012 22:26

Idag har jag fått massage.. Så jävla underbart skönt!
Satt hemma och plugga och blev knäpp på uppgifterna när Becky ringde och fråga om jag ville hänga med henne och få gratis massage.. Eeeehh vem tackar nä till en gratis massage i 50 min??
Inte denna tjejen som sitter och pluggar och har sjukt ont i nacken... Så jag hoppa in i duschen snabbt sen kom Becky och hämta mig!
Han som masserade mig gjorde det riktigt bra! Han va väldigt lugn i sig själv och han tryckte verkligen sär jag hade mest ont! Och han sa samma sak som alla andra säger till mig - du är sne i ryggen!
Där av mina ryggproblem ! Han tyckte jag skulle gå ofta och få massage. (Ja visst kan jag göra det om jag alltid får det gratis så ;) )
Han masserade mig i 50 min och han stretcha även min nacke efter. Sen fick jag även tips efter hur jag ska göra med min nacke ofta :)
Dom sära 50 min kändes som 10-15 min ha ja trodde knappt på han när han sa att han va färdig! :)

När jag kom hem hade mitt hjärtat städat undan innan han skulle sticka till jobb! Precis när han gick kom min mormor och morfar och Ronja hit!
Dom följde med och hämta hem flickorna från förskolan. Amanda hoppa av glädje när hon såg vem jag hade med mig! Hon skrek ROOONJA !! Dom två har verkligen funnit varandra . Trots ålders skillnaden är dessa två tjejer som bästisar! Helt underbart att se dom två! Ronja är 4 år äldre än Amanda! Ronja är min kusin men Amanda kallar henne för sin syster eller sin kusin :)

När dom skulle gå blev Amanda super ledsen! Men vi bestämde att dom kommer imorgon igen och då följer även Peter med :)

Flickorna somnade snabbt idag!imoegon ska vi upp tidigt och spöka ut Amanda som ska ha halloween tema på förskolan! Hon vill se ut som hon gjorde på hennes kalas! Så det är bara till att gå upp tidigt och börja spöka ut henne! Sen är det drop in på förskolan på mandas avd mellan 14-16 ! Så jag och Johanna ska gå på Amandas drop in :)

Imorgon ska jag till tandläkaren och laga en gamal lagning som har gått sönder... Sjukt nervös så jag mår illa.. Tycker verkligen inte om att sitta i den stolen! Men vi får se hur det går imorgon!! Om jag överlever :/

Nä plockan undan lite sen gå och lägga sig :) men sova får jag göra efter min älskling kommit hem! Måste vara hemma när han kommer hem ju ;)

Av Zandra Lehning - 30 oktober 2012 18:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zandra Lehning - 30 oktober 2012 07:39

... För i dag är det min älsklings födelsedag <3
Stort grattis min älskade sambo!!!
Vi sjöng för honom i morse och han fick 3 små presenter! På lördag får han en present av mig :)

Nu är Andy på väg och lämna barnen och jag ska börja plugga... Har en del att göra idag!

Sen i eftermiddag kommer min mormor och morfar med Ronja :) så kan flickorna leka lite :)

Nä sätta fart och börja plugga så man hinner städa också...

Av Zandra Lehning - 29 oktober 2012 21:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards