Alla inlägg under mars 2013

Av Zandra Lehning - 31 mars 2013 11:57

Klockan ringde 8 i morse sen kom 2 prinsessor in och kröp ner i våra sängar. Riktigt mysigt.
Väl upp åkte träningskläderna på och jag o Frida stack till gymet.
Riktigt skönt att börja dagen på gymet. Och vet ni VAD??

JAG HAR MOTIVATION!!!

En viss person skrev till mig ju att har jag ingen motivation hemma till att träna så hjälper inte ett gym kort.
Men hur vet den här personen det om mig?? Hmm
Jag kan meddela att jag har sjukt mycket motivation nu och jag kämpar på :)

Idag blir det påskfirande hos svärmor och "svärfar" efter det ska vi direkt hem till mina föräldrar för att ha en helkväll där med massa mys.

Nu ska jag hoppa in i duschen :)

Av Zandra Lehning - 31 mars 2013 11:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zandra Lehning - 30 mars 2013 10:34

Jaha då va det påskafton idag.
Idag kunde man få sovmorgon. Ingen klocka att ställa. Men självklart vaknar jag halv 7. Hela familjen sov förutom jag. Jag låg kvar och vila lite. Klockan 8 vakna resten av familjen.
Bu har vi ätit frukost och jag har hunnit köra en maskin tvätt.

I måndes köpte jag gym kort. Och i tisdes va jag och Frida på aerobics. Riktigt roligt :)
I torsdes fick vi introduktion på gymet.

Sen i tisdes har jag gått ner 1,5 kg :)

Idag ska vi hem till mina föräldrar och fira påsk sen ikväll blir det gymet. Även imorgon bitti blir det gymet.

Får ju inte glömma och berätta att jag har ju äntligen köpt bil :)

Nä nu ska jag fixa lite här hemma och flickorna ska duscha :)

GLAD PÅSK ALLA LÄSARE

Av Zandra Lehning - 26 mars 2013 07:42

... Denna vackra dag..
Det sjöng Johanna i morse :) härligt med sång på morgonen. Nu är barnen lämnade och jag stressar i mig lite frukost innan jag ska köra till jobb :)

Imorgon och på torsdag blir det inget jobb. Då ska jag till sjukhuset med Amanda båda dagarna . Hoppas nu hon får en tid till opreration. Det ska vi ta upp imorgon och på torsdag hoppas jag dom kan hjälpa henne att skippa ha ont på ett annat ställe... Hoppas hon får den hjälp hon behöver min älskade tös.

Nä nu får jag sätta fart :)

Ha en bra dag

Av Zandra Lehning - 24 mars 2013 16:53

Idag har det varit fullt ös.
Hämtade Johanna vid halv 10 och sen lämna vi Amanda hos kompisen Felicia.
Sen körde vi iväg till hornbarch och handlade till våra små gerbiler.
När vi väl hade landat hemma igen så gjorde vi vid hos gerbilerna och bebisarna fick flytta från sin mamma idag.
Vi köpte en röd vattenflaska till honorna och en blå till hanarna :) dom är så otroligt söta och nu får dom vänja sig att bo utan sin mamma.

Vid 15 körde jag och hämta Amanda. Vi körde till citygross och handla lite.
Nu är man hemma igen och ska börja på maten. Idag blir det lax med potatis och sås.

Har ju glömt att berätta om vårt bio besök.
I fredes va vi på bio med Amanda. Det va första gången Amanda va på bio. Vi såg croodarna och Amanda tyckte verkligen om den filmen. Hon brukar inte tycka om tecknat. Hon tyckte det va roligt att se den i 3D.
Och i slutet börja mina tårar rinna så klart :) man är lite känslig.

Nä nu ska min sambo börja med maten medans jag hoppar in i duschen :)
Ha en bra dag

Lite bilder från i fredes och idag på gerbilerna :)

Av Zandra Lehning - 24 mars 2013 08:34

... Serverad :)
Mums

Av Zandra Lehning - 23 mars 2013 12:53

Imorse vid halv 10 blev Johanna hämtad. Som jag saknar min lilla Fis redan.
Nu har vi här hemma ätit lunch och jag håller på att göra vid mig. Sen blir det iväg och handla lite till mina bebisar här hemma. Dom ska flytta från sin mamma idag. Så måste handla lite till deras nya burar.
Ikväll blir det att ut och äta med Amanda. Sen ska vi på bio. Det är första gången Amanda är på bio och hon ser verkligen fram emot det :)
Det ska bli väldigt roligt och mysigt.

Får passa på att säga grattis till Emely och Jens som fick sin lilla Tindra idag. Stort grattis till er.

Nu ska jag fortsätta föra mig klar så vi kommer iväg :)

En bild på dagens lunch

Av Zandra Lehning - 19 mars 2013 08:30

Säljer min mammut byrå.
Ny på ikea kostar 995 kr.
Jag säljer den för 350 kr

Vill bli av med den snabbt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards