Alla inlägg under januari 2013

Av Zandra Lehning - 31 januari 2013 14:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zandra Lehning - 28 januari 2013 14:47

Vi vaknade vi halv 7. Men innan vi gick upp kom flickorna in till mig och kröp mer tätt intill mig. Hade svårt för att komma upp. Vem vill gå upp ur sängen när man har två underbara töser tätt intill sig..
Men efter ett tag va vi tvungna att gått upp. Lämnade Johanna på förskolan.
Sen gick jag och Amanda ner till BVC för ett besök hos Ingela.
Det var dags för Amanda att ta din 6 års spruta. Som hon har tjatat om denna sprutan :)
Amanda va duktig som vanligt när hon ska ta sprutor. Hon satt och sa inte ett ljud. När Ingela fråga sen om det gjorde ont så hon nä :) hon är riktigt duktig och har alltid varit det när man är hos läkare eller ska ta spruta . Riktigt stolt mamma är jag :)
När vi hade varit där gick jag och Amanda till Bengts konditori och fika :)
Super mysigt :) Amanda tog en bulle och en dammsugare. Jag tog en bulle och en vaniljkudde :)

När vi kom hem satte vi oss i soffan och vila lite.
Sen när vi hade samlat lite kraft tog vi oss in i badrummet och la oss i ett varmt bad. Där låg vi och prata och skratta <3 hade super mysigt.
Nu ska jag fixa tvätten och Amanda tittar på tv.
Amanda börjar bli öm i armen nu. Får se hur det går på gymnastiken ikväll.

Nä nu ska jag fortsätta men först lägga in lite bilder från när vi fika :)

<3<3<3<3

Av Zandra Lehning - 27 januari 2013 00:14

Äntligen har han kommit kl 23.26 den 26 januari
En perfekt liten påg på 3630 g och 53 cm lång.. ?
En helt underbar liten påg har kommit till världen..
???????????????????

Stort grattis

Av Zandra Lehning - 20 januari 2013 22:28

Har haft en mysig helg.
I fredes gjorde vi inte så mycket. Vi hade fredagsmys hemma med lite godis och tittade på gladiatorerna .
Det va riktigt mysigt.
Barnen somnade snabbt och vi gick och la oss tidigt.

Lördagen började med att Andy stack iväg till jobb.
Amandas tränare kom och hämtade Amanda och dom stack iväg på träningen. Är så tacksam för hjälpen man får av dom man känner <3
När Amanda va iväg på träningen så städade jag o Johanna. Johanna va jätteduktig i början men sen hittade hon något roligt att leka med på rummet :) så jag fick städa vidare själv :)
Min mormor och morfar kom på besök. Alltid lika mysigt att ha dom här. Vi fika och dom hjälpte mig lite här hemma. När Andy kom hem så stack vi iväg och handlade 2 gerbiler till tjejerna :)
Amanda döpte sin till Snövit (den är beige och vit)
Johanna döpte sin till Pip (den är svart och vit)
Riktigt söta är dom :)
Jag se aldrig tyckt om små gnagare men dessa kan man inget annat än älska :)
På kvällen somna hela familjen snabbt :) men natten va inte så rolig. Amanda har varit uppe och bajsat mycket. Det rann av henne :(... Hon är förstoppad igen.
Så idag skickade jag sms till Caroline och hörde om dom hade kvar något mot förstoppning sen nikki hade problem med magen. Och det hade hon. Eftersom vi skulle äta middag idag hos min mormor och morfar så tog hon med det dit.
Vi åt en riktigt god middag :) kalkon. Mumsigt värre..
När vi kom hem fick Amanda medicinen och hon bajsat direkt. Hon kände att en liten bit av det hårda bajsat kom ut. Hoppas hon får sova bättre i natt. Eftersom hon är förstoppad äter hon dåligt och är hungrig hela tiden. Jättesyndom henne.
Imorgon börja andys kvälls vecka igen. Tobias och Caroline kommer hit och hjälper mig att ta Amanda till gymnastiken. Tur man har underbar släkt som hjälper en.. Tusen tack bror och svägerska <3
Nä nu ska jag försöka sova lite. Det behövs efter natten till idag. Och så hoppas jag på lite mer sömn i natt..

Här kommer lite bilder :)

Av Zandra Lehning - 18 januari 2013 19:15

Idag har vi en riktigt myskväll med tjejerna här.
Åkte iväg och handla lite godis och nu sitter vi och tittar på tv och väntar på att postkodsmiljonären ska börja. Amanda längtar tills gladiatorerna ska börja :)
Imorgon ska hjärtat jobba.
Amanda ska till gymnastiken och hennes snälla tränare hämtar upp henne här innan hon kör dit :) riktigt snällt och jag är så tacksam :)
Tur man har folk omkring sig som stället upp när man behöver hjälp.

Nä nu ska jag mysa med familjen <3

Av Zandra Lehning - 16 januari 2013 08:45

STORT GRATTIS MIN GUDFAR/MORBROR PÅ DIN 50 ÅRS DAG.
Hoppas du får en underbar dag önskar vi 4 :)

Av Zandra Lehning - 15 januari 2013 17:18

Jag ska på ARBETSINTERVJU på torsdag. Ser verkligen framemot det. Vill verkligen ha jobbet.

Jag ska söka en kurs till nu tror jag. Försöker få tag på yrkesvägledaren här i Staffanstorp.

Arbetsförmedlingen vill jag ska börja på coaching. Man får liksom inte mycket pengar i månaden och ligga och fara till Malmö eller Lund bara för att sitta där och söka jobb. Jag hittar själv dom jobb jag kan söka.
Den arbetsintervjun jag ska på har jag själv ringt dit utan att dom ens har något jobb ute. Jag vet hur jag ska söka. Har varit på coaching i Malmö innan och då skulle man vara där 3-4 gånger i veckan. Det är väldigt mycket pengar man får lägga ut för att ta sig dit. Jag kan göra detta hemma.

Ni som går i coaching i LUND hur ofta är ni där?? Hur många gånger i veckan?

Nä nu lite mys med barnen och sambon <3

Av Zandra Lehning - 12 januari 2013 09:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards