Alla inlägg under november 2012

Av Zandra Lehning - 30 november 2012 22:41

Helt slut i huvudet!
Började dagen med plugg.. Och det är inte det lättaste precis.
Sen blev det att sticka och jobba på Systembolaget. Jag slutade 17.30
Kom hem med flickorna sen kom Kim och lämnade hannah.

Vi satt och tittade på tv och hade super mysigt! Men tjejerna försvann in på rummet och börja leka :)
Jag fick tid att byta om och fixa lite här hemma! Sen började X Factor och vi tog fram lite gott.
Kim hade köpt godis till tjejerna. Dom fick göra sitt eget godishalsband och så fick dom kinderägg.

Den som somnade först va Amanda! Det trodde jag aldrig!
Sen efter 20 min somnade även Johanna och Hannah .

Nu sitter jag helt utslagen i soffan. Hade behövt plocka undan lite här hemma men ingen muskel i min kropp orkar rör sig! Benen lyder mig inte alls.

Känns väldigt ensamt i soffan... Längtar tills älsklingen kommer hem <3


Av Zandra Lehning - 30 november 2012 11:29

Först plugg och plugga och plugga ända fram tills jag ska sticka till jobb! Ringde från jobb igår så ska jobba på Systembolaget idag :)
Börjar 14.30 så jag hinner plugga lite iaf :)
Slutar 17.30 så ingen lång dag! Då blir det hem med flickorna och duscha och byta om sen kommer Kim hit och lämnar Hannah! Hannah ska sova hos oss i natt! Frida ska praktiser i morgon så då kan Hannah få vara hos oss :)
Så ikväll är jag själv med 3 prinsessor! Andy jobbar kväll denna veckan!
Tur det är fredag! Undra hur trött man är ikväll ;)

Av Zandra Lehning - 29 november 2012 10:12

Varit på BVC idag med flickorna!
Johanna följer sin egen kurva! Liten men hon följer den :)
2,5 års kontrollen för johanna gick bra! Hon är väldigt framåt för sin ålder :) och pratar väldigt bra!
BVC sköterskan blev paff när Johanna ritade ett spöke med ögon näsa mun och ben o armar! Det är väldigt tidigt! Hon är tidig i utvecklingen precis som sin storasyster :)

Amanda har alltid varit liten ju och hon har alltid legat längst ner på den streckade linjen men hon har tagit ett skutt nu på längden och är snart uppe till den första heldragna linjen :)
Amanda skrev en massa också när vi va där och BVC sköterska tyckte hon va riktigt duktig! Amanda har ju alltid tyckt det har varit roligt att lära sig! När hon va 3 år kunde hon skriva ditt namn och räkna + tal!
Nu skriver hon en massa :) och hon har en väldigt fin handstil !

Var har tiden tagit vägen! Mina små prinsessor har så blivit så stora snabbt.

Jag är verkligen en stolt mamma åt mina prinsessor <3

Nu är flickorna lämnade på förskolan och jag ska plugga lite!
Köpte pysselsätt till tjejerna idag som vi ska pyssla med när jag hämtat dom!

<3<3<3<3

Lite bilder

Bild 1.
Amanda och Johanna har morgonmys och tittar på film <3

Bild 2.
Tjejerna sitter och klipper ut vad dom önskar sig :)

Bild 3
Amanda och Johanna sitter och myser med tvillingarna :)
Johanna håller Molly och Amanda håller Hanna :)

Bild 4
Är på citygross och handlar! Hannah handlar en styck Amanda :)


Av Zandra Lehning - 28 november 2012 14:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zandra Lehning - 26 november 2012 21:11

.... Därför jag inte har hunnit skriva så mycket!
Provet i fredes strulade också! Fanns ingenstans jag kunde skriva uppgiften så jag fick försöka få tag på min lärare! Hon bad mig skriva det i mejl i stället!

Lördagen kom mina föräldrar på middag! Vi sjöng lite Singstar ha ha fan vad ballt vi hade det! Amanda vann över morfar :) ha ha

Sen spelade vi lite bowling och tennis!
Hade en riktigt mysig och trevlig kväll <3

Söndagen började med träningsvärk..
Sen blev det middag hos svärmor och "svärfar" ! Riktigt gott!
Och vi hade riktigt trevligt! Även Sussie och Mattias va där med sina söner :)

På kvällen åkte vi hem till Linda och Tim! Man märkte att Amanda och "store" Johanna (tims och lindas dotter) hade saknat varandra! Super gulliga va dom! Och Amanda tjata hela vägen dit - när är vi framme??...
När vi kom hem hade Johanna hög feber :(..
Hon gick även inhalera ! Stackars min lilla tös!

Hon fick bli hemma idag från förskolan och hon får bli hemma imorgon!
Vi lät även Amanda vara hemma idag men får se om vi lämnar henne imorgon eller om hon vill vara hemma !

Nu ska jag försöka sätta mig och skriva 10 sidor på datan! Den sista uppgiften som ska in nu :)
Värker i mina händer när jag sitter vid datan och skriver. Synd det inte funkar att skriva på mobilen för då hade jag kunnat skriva det snabbt :)
Men får väl försöka ! Har hela natten på mig ju :)

Tycker att ni som läser min blogg är lite dåliga på att kommentera... Ni får gärna slänga iväg en kommentar här inne på bloggen :)
Tack i förhand :)

Av Zandra Lehning - 22 november 2012 07:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zandra Lehning - 20 november 2012 21:28

Då va det kväll igen och jag ska lägga mig så jag orkar plugga imorgon!

Idag har jag kört några maskiner tvätt och pluggat..
Inte det lättaste men jag ska klara detta :)

När Andy kom hem med töserna så åt vi falukorv och stuvade mackaroner! Barnen älska det!
Sen fick vi ett snabbt besök av lillasyster och Jocke!
Och så klart fick lillasyster äta lite mat eftersom hon blev så sugen på stuvade mackaroner :)

Efter det gick vi ut en runda! Skönt att komma ut lite! Töserna fick Sparkcykla :)
Vi mötte Karro och Nova!
Tjejerna är så glad i lilla Nova! Hon är så söt :)

När vi kom hem gick flickorna och la sig och somnade snabbt!

Nu får jag väl också krypa ner så man orka med morgon dagen! Kommer antagligen inte somna före 12 som vanligt! Men man kan iaf försöka :)

Natti natti

Av Zandra Lehning - 20 november 2012 15:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards