Direktlänk till inlägg 30 mars 2013

Påskafton

Av Zandra Lehning - 30 mars 2013 10:34

Jaha då va det påskafton idag.
Idag kunde man få sovmorgon. Ingen klocka att ställa. Men självklart vaknar jag halv 7. Hela familjen sov förutom jag. Jag låg kvar och vila lite. Klockan 8 vakna resten av familjen.
Bu har vi ätit frukost och jag har hunnit köra en maskin tvätt.

I måndes köpte jag gym kort. Och i tisdes va jag och Frida på aerobics. Riktigt roligt :)
I torsdes fick vi introduktion på gymet.

Sen i tisdes har jag gått ner 1,5 kg :)

Idag ska vi hem till mina föräldrar och fira påsk sen ikväll blir det gymet. Även imorgon bitti blir det gymet.

Får ju inte glömma och berätta att jag har ju äntligen köpt bil :)

Nä nu ska jag fixa lite här hemma och flickorna ska duscha :)

GLAD PÅSK ALLA LÄSARE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zandra Lehning - 28 maj 2013 19:37

Lördagen den 25 maj kommer jag aldrig att glömma. Stiger upp kl 5 och sen beger jag mig till jobb. Väl hemma igen fick man köra och hämta min stora tjej på gymnastiken sen snabbt göra vid sig för att sticka på kalas. Elias hade sitt första kalas :) ...

Av Zandra Lehning - 28 maj 2013 08:55

Lördagen den 25 maj kommer jag aldrig att glömma. Stiger upp kl 5 och sen beger jag mig till jobb. Väl hemma igen fick man köra och hämta min stora tjej på gymnastiken sen snabbt göra vid sig för att sticka på kalas. Elias hade sitt första kalas :) ...

Av Zandra Lehning - 28 maj 2013 08:55

Lördagen den 25 maj kommer jag aldrig att glömma. Stiger upp kl 5 och sen beger jag mig till jobb. Väl hemma igen fick man köra och hämta min stora tjej på gymnastiken sen snabbt göra vid sig för att sticka på kalas. Elias hade sitt första kalas :) ...

Av Zandra Lehning - 24 maj 2013 07:27

....FREDAG Tänker väl många. Men handla upp tidigt och jobba imorgon också. Sen håller jag Helg en dag innan det är dags för en veckas jobb till. Nästa vecka blir tuff. Jag ska jobba dag och Andy jobbar kväll. Flickorna har avslutning på förskolan oc...

Av Zandra Lehning - 23 maj 2013 21:15

Då har man varit och jobbat i Sjöbo idag. Imorgon blir det jobb igen. Ska hoppat in extra och jobba i Lomma på lördag :) Hoppas verkligen jag får en fast tjänst snart . Trött på att hoppa runt på 4 Tim anställningar. Nä nu ska jag krypa under ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards