Alla inlägg under december 2012

Av Zandra Lehning - 31 december 2012 08:14

Ja då va det sista dagen detta året. Det firar vi med att gå upp tidigt och köra till jobb! Jobbar till kl 13 så inte så farligt!
Hade varit skönt att gå och lägga sig nån timme när man kom hem innan man ska iväg och fira nyår.
Men det hinner jag inte. Måste plugga.
Sista uppgiften som ska lämnas in nu innan denna kusen är avslutad.
Sen har jag bara en kurs kvar :)

Har inte blivit mycket sömn denna natten. Vaknat och legat och kliat sönder mig :(..

Hoppas på nästa år är mitt år. Hoppas lite av mina drömmar slår in detta nya året.

Nä nu får jag göra mig klar för att köra till Systembolaget ochjobba lite :)

GOTT NYTT ÅR ALLA <3

Av Zandra Lehning - 24 december 2012 10:17

Ja då va det julafton idag :)
Den ska firas med hela släkten!
Inatt vid 1 tiden precis när jag och Andy skulle lägga oss vaknar Amanda och kallar på mig! När jag kommer in säger hon
-mamma jag vill öppna julklapp :)
Förklara för henne att tomten har nog inte kommit än :)

Johanna har varit blöjfri i 7 månader nu! Trodde aldrig hon skulle släppa blöjan! Hon har alltid varit rädd för att kissa på sig! Hon blir så förtvivlad. Hon har aldrig kunnat springa och lufta gumpen! Och så har det alltid varit till en dag när hon säger
- mamma jag vill inte ha blöja. Jag är stor :)

Kommer bli en riktig härlig dag :) även släkten från Småland kommer ner :)

GOD JUL
OCH
GOTT NYTT ÅR

Av Zandra Lehning - 23 december 2012 00:16

Hinner inte med det jag vill göra.. Har så mycket jag hade velat blogga om men hinner knappt skriva något...
Har jobbat hela veckan och idag va min sista dag! Ska jobba på lördag nästa vecka också.
Jag har en uppgift som består av 3 frågor med a, b och c .... Har skrivit på fråga 1 a bara! Denna uppgift skulle lämnad in i måndes men har deadline nu på måndag! Så imorgon har jag lite att göra! Sen har jag en uppgift till som ska lämnas in på torsdag! Så hela julen blir det att plugga.. Mindre roligt men men...

Varit hos mina föräldrar idag så pappa kunde färga mitt hår. Så nu är man svarthårig igen. Johanna blev kvar hos dom så jag , Andy och Amanda har haft en myskväll :)

Nu blir det sängen så man orkar upp imorgon och plugga!
Ska hinna packa in alla julklappar också men det får bli imorgon kväll när flickorna sover :)

Av Zandra Lehning - 20 december 2012 08:42

Vet inte hur jag ska orka men det ska nog gå...
Ligger back i pluggande väldigt mucket! Ska hinna göra uppgift 2 som har 3 frågor med a,b och c...
Och det är inga lätta frågor precis! Sen ska man hinna göra sig klar och duscha innan jobb! Precis startat en maskin tvätt..
Helt slut i huvudet men det ska nog gå :/...
Önska att man hade fler timmar på dygnet ibland!..
Nä nu ska jag sätta fart och plugga lite :)

Av Zandra Lehning - 19 december 2012 10:02

Ja då var det morgon!
Synd man inte kan ta sovmorgon när ändå barnen inte är hemma. Det hade jag verkligen behövt!

Nu försöker man plugga lite samtidigt som ögonlocken går ihop. Får nog gå ut i köket och hämta tandpetare ;)

Snart är det dags att sticka till jobb! Hade behövt vara hemma och fixa med pluggandet men men ..

Längtar så efter mina stjärnor <3
Ikväll får jag se dom igen :)

Julklapparna har kommit :) super fina ;)

Nä nu måste jag fortsätta här :)

Av Zandra Lehning - 18 december 2012 11:46

... Att jobba på Systembolaget :)

Av Zandra Lehning - 18 december 2012 09:51

Igår fyllde jag år! Hade kalas i lärdes och fick mycket fina saker !
Igår åkte Andy till jobb vid 6.20 Kl 6.30 kallar jag från vårt sovrum på flickorna ! Efter ett tag säger Amanda
-jag är vaken sov du igen mamma.
Sen klättra hon ner från sin säng och sa till Johanna
- kom nu gumman. Vi måste sjunga för mamma. Jag har köpt present till henne som du kan få ge henne. ( hon köpte en present till mig när hon va i Tyskland med mina föräldrar. Hon hade själv valt ut den )
Sen kommer mina prinsessor in och sjöng för mig :) super gulligt.
Och hon hade köpt ett hjärta till mig. Jag älskar ju hjärtat så det passa mig perfekt! Min dotter vet vad jag gillar :)
Sen lämnade jag mina töser på förskolan. Vid 10 gick jag och Frida ner i byn för att handla och jag skulle hämta mina nya kläder på Systembolaget .

Frida hämtade mina töser på förskolan och lämnade Johanna hos mig och tog med sig Amanda hem till sig!
Andy ringde tidigare än vanligt när han va på väg hem. Han sa att brandlarmet hade gått på jobb så dom fick gå tidigare. När han kom hem fick jag en present . Och jag blev väldigt förvånad då jag inte trodde han hade hunnit köpa något till mig! Det visade sig att det inte hade varit något brandlarm utan han hade åkt från jobb tidigare för att köpa min present!
Och jag blev paff när jag öppna den.
En iPhone 5 hade han köpt till mig :) så paff jag blev och super glad så klart :)...

Tack alla som grattade mig igår! Jag hade verkligen en riktigt bra dag.

Nu blir det tufft denna veckan!
Nu ska jag jobba på Systembolaget hela veckan och plugga samtidigt !
Ligger redan back men det ska nog gå!

Nä nu ska jag göra mig klar innan jag ska gå roll jobb!
Hoppas på julklappen vi har beställt kommer idag innan jag ska till jobb :)

Ha d bra alla :)

Av Zandra Lehning - 17 december 2012 11:08

.... För idag är det min födelsedag
Hurra hurra för mig som fyller 25 år igen :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards