Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

Äntligen...

Av Zandra Lehning - 24 maj 2013 07:27

....FREDAG Tänker väl många. Men handla upp tidigt och jobba imorgon också. Sen håller jag Helg en dag innan det är dags för en veckas jobb till. Nästa vecka blir tuff. Jag ska jobba dag och Andy jobbar kväll. Flickorna har avslutning på förskolan och jag har en del att fixa inför det. Men sen har jag och Andy o flickorna en vecka semester tillsammans. Ska blir så otroligt skönt <3

Helt slut idag. Somna ändå hyfsat tidigt igår. Men det är bara att sminka till sig och klä på sig sitt leende och bege sig till jobb :)

Ha en underbar dag alla mina läsare <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zandra Lehning - 28 maj 2013 19:37

Lördagen den 25 maj kommer jag aldrig att glömma. Stiger upp kl 5 och sen beger jag mig till jobb. Väl hemma igen fick man köra och hämta min stora tjej på gymnastiken sen snabbt göra vid sig för att sticka på kalas. Elias hade sitt första kalas :) ...

Av Zandra Lehning - 28 maj 2013 08:55

Lördagen den 25 maj kommer jag aldrig att glömma. Stiger upp kl 5 och sen beger jag mig till jobb. Väl hemma igen fick man köra och hämta min stora tjej på gymnastiken sen snabbt göra vid sig för att sticka på kalas. Elias hade sitt första kalas :) ...

Av Zandra Lehning - 28 maj 2013 08:55

Lördagen den 25 maj kommer jag aldrig att glömma. Stiger upp kl 5 och sen beger jag mig till jobb. Väl hemma igen fick man köra och hämta min stora tjej på gymnastiken sen snabbt göra vid sig för att sticka på kalas. Elias hade sitt första kalas :) ...

Av Zandra Lehning - 23 maj 2013 21:15

Då har man varit och jobbat i Sjöbo idag. Imorgon blir det jobb igen. Ska hoppat in extra och jobba i Lomma på lördag :) Hoppas verkligen jag får en fast tjänst snart . Trött på att hoppa runt på 4 Tim anställningar. Nä nu ska jag krypa under ...

Av Zandra Lehning - 22 maj 2013 08:11

Amanda har inskolning på sin skola denna veckan. Helt sjukt valstriden går fort. Var tog mon lilla bebis ivägen. Idag ska dom få prova på att äta på skolan. Amanda tycker det är super roligt i skolan :) Sen ska Johanna börja på Amandas avd :/ ho...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards